• 3e786a7861251115dc7850bbd8023af

O le vevela o le tau e faʻaleleia ai le vevela o le faʻaaliga o le LED i fafo

O fa'aaliga LED i fafo i le tau vevela e sili atu ona mana'omia mo le fa'amama le vevela

1. E aveesea e le ili le vevela.O le ili umi-ola ma le maualuga-lelei e faʻaaogaina i totonu o le fale moli e faʻaleleia ai le vevela.O le auala e masani ona faʻaaogaina e maualalo le tau ma lelei lona aoga.

2. Fa'aaogā fa'amea fa'avevela alumini, o le auala sili lea ona fa'afefeteina le vevela.Fa'aaogā fa'au alumini fa'a'avevela vevela e fai ma vaega o le atigi e fa'atele ai le vaega e fa'amama ai le vevela.

3. Faʻapipiʻiina o le faʻaogaina o le vevela ma le faʻafefe o le vevela - o le faʻaogaina o le maualuga o le vevela o le vevela, o le faʻamoemoega o le faʻafefe o le vevela o le fale moli o le faʻaitiitia lea o le vevela galue o le faʻaaliga faʻaalia maualuga o le LED, ona o le faʻalauteleina o le faʻalauteleina o le vaʻa LED. e matua ese lava mai le coefficient faalauteleina o tatou masani conductivity vevela uamea ma mea dissipation vevela.E le mafai ona uelo sa'o le pu LED, ina ia 'alofia ai le maualuga ma le maualalo o le vevela vevela fa'aleagaina o le fa'aaliga fa'aalia.

4. Fa'avevelaina o le vevela e ala ile paipa vevela, fa'aogaina o le fa'aogaina o paipa vevela e fa'atautaia ai le vevela mai le fa'aaliga fa'aalia o le ta'ita'i i le fa'avevela vevela o le atigi.

5. Air hydrodynamics, faʻaaogaina foliga o le fale moli e fatu ai le ea convection, o le auala sili lea ona taugofie e faʻamalosia ai le vevela vevela.

6. Fa'asagaga fa'amama fa'avevela o le vevela, o lo'o togafitia i luga o le fale o le lamepa i togafitiga fa'amama vevela.E fai si faigofie le fa'aogaina o le pa'u o le vevela o le vevela, lea e mafai ona ave'ese le vevela mai luga o le fale moli e ala i le fa'avevela.

7. O le atigi palasitika thermally conductive ua tumu i mea conductive vevela pe a tui palasitika atigi molded, ina ia faateleina ai le conductivity vevela ma le gafatia dissipation vevela o le atigi palasitika.


Taimi meli: Mati-10-2022